Monitor-reklamować?? PILNE

Autor: Heziu <heziu[error>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 23:30:16 MET

Witam!!!
Juz dzisiaj pisalem o moim monitorze, jednak dopiero teraz monitor zaczal
wydawac dziwne dzwieki.
Nie wiem czy tak ma byc ale slychac jak monitor buczy.Nie jakos
przerazliwie glosno,ale jest to slyszalne.Poza tym monitor przy zmianie
kolorów wydaje odglos taki sam jak przy wlaczeniu,zmianie rozdzielczosci
,czy w momencie kiedy sie wylacza.Wydaje wtedy taki specyficzny odgłos.Ja
mam tak np. przy przegladaniu zdjec.Wkurza mnie to.monitor to Samsung
SyncMaster 795 DF. Do piatku moge wymienic monitor na nowy. Co radzicie!?

--
Pozdrawiam!!!
GG: 2842289 :)