Re: Radeon 9600 Pro wiesza komputer przy obciazeniu?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 21:44:30 MET

> Poprostu walnięta karta grafiki.

Mozesz rozszerzyc temat?

> Choc i podejrzenie me pada na sterowniki.

Najnowsze ATI.

> Ewentualnie sprawdz ją na innym kompie, przetestuj ja w miare mozliwości
> troszke dłużej ( koniecznie z tymi samymi sterownikami).
> Jesli bedzie podbnie reklamuj, może się uda wymienić.
> Mam taką samą płytę Abit NF7-S2, karta Radeon Shappire 9600 PRO 128 MB
> (czarny laminat).
> I chodzi zajebiście. :))))

Sprawdzic moge, ale wolalbym gdybys ciut sprecyzowal "walnieta karta
grafiki" - a przedtem nie byla walnieta?
Bo dzialala kilka michow bez problemu...

Swoja droga karta ma jeszcze ze 3 czy 4 miechy gwarancji, wiec chyba warto
walczyc...

Aha, w tej chwili komputer "gra" juz od 3h w Star Wars Battlefornt i
nic...

Nie zawsze to wystepuje - ja mu chyba otworzeobudowe i zobaczymy czy sie
nie przegrzewa...

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055