zgrywanie Video

Autor: bezrobotny <NOSPAMtralala76_at_go2.pl>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 20:36:14 MET

gdy zgrywam Video przez kartę TV to tylko w 384x288 mam dobrą
(jak na tę rozdzielczość) jakość, w większych pixeloza... dlaczego?
i co można na to poradzić?

mam też R9000 z wejściem typu cinch - czy to wejście w standardzie
Video? czy działa prawidłowo w PAL D/K i B/G? próbowaliście
zgrywać video przez Radeona? jak z pixelozą? i w jakiej rozdzielczości?

P.S. pytałem, ale TAM i TAM nie wiedzieli...