Re: Monitor Samsung SyncMaster 795 DF??

Autor: Marek Jaroszewicz <syscorp_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 19:04:38 MET

Heziu napisał(a):
> Witam!!!
> Czy ktoś ma monitor Monitor Samsung SyncMaster 795 DF?Jakie można u Was
> na maxa ustawić odświeżanie przy 1024x768??
> Jeśli ktoś może to niech mi napisze jeszcze jak najlepiej poustawiać
> kolory e tym monitorze.Bawilem sie z 3 godziny i nie umie utawić obrazu
> tak żeby mnie nie raził w oczy a przy tym mam słabą ostrość jak na mój
> gust.Jak ktoś ma taki monitor to prosze o krótkie info co i jak!
> Dzieki

Czy podłączyłeś monitek dobrym przewodem sygnałowym (mowa o vga analog),
czy tanim za 15pln?
U mnie zdecydowanie sie poprawiło przy firmowym (dołączonym do lcd)
przewodzie i ustawieniu odpowiedniej częstotliwości odświerzania -
zawyczaj 72Hz (wtedy mam najostrzejszy obraz).

--
Pozdrawiam,
Marek Jaroszewicz