Sempron 3000 + podkrecanie

Autor: Orson <orson_at_wroclaw.net.pl>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 18:59:52 MET

Witam grupowiczow.
Mam takowe pytanko. Przez moje rece przewinelo sie juz pare procesorow z
serii Athlon XP (1600, 1700) oraz rozne wersje Bartonow 2500.
Posiadam plyte MSI KT6 Delta FIS2R (VIA KT600) na ktorej podkrecanie
wczesniejszych procesorow nie sprawialo problemow. Aktualnie zakupilem
procesor Sempron 3000 BOX (glownie chodzilo o to ze nigdzie nie moglem
dostac Bartonow w wersji BOXowej = zalezalo mi na 3 letniej gwarancji).
Wracajac do pytania - czy komus z grupowiczow udalo sie stabilnie
ustawic ten procesor na magistrali 200, a jesli tak to na jakiej plycie?
Pozadrawiam