Re: Komp mi przyspieszyl

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 18:31:06 MET

Dnia Tue, 15 Feb 2005 13:20:33 +0100, Piotr napisał(a):

> Nu, tez tak myslalem. To co sie stalo, ze chodzi mi plynnie w duzo wiekszej
> rozdzielczosci?
Uruchom jakąś gierkę w której da się zmierzyć FPS w jakimś nagranym
demie. Najpierw podepnij jeden monitor, później drugi. Gierka musi
działać w takich samych warunkach z jednym i drugim monitorem (te same
ustawienia rozdzielczości, detali, Vsync). Nie ma bata - wynik musi
się mieścić w granicy błędu pomiarowego. Sam monitor nie wpływa na
wydajność systemu. Może to tylko jakieś złudzenie, czy cuś.

> pozdrawiam
> Piotr
pozdr.