BUG w systemie xp + Audigy 2.

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 16:49:10 MET

Panowie .Mam problem od kiedy posiadam.Kartę Crearive Audigy 2 Player. Cała
maszyna :
 Windows XP SP2, DX 9c, ATI RADEK 9800 PRO, P4 HT 2.4@3.3( problem ten
pojawia się również bez żadnego podkręcania). Sterowniki do karty Audigy
zainstalowałem standardowo z Płyty producenta. Problem. System pracował już
w rożnych aplikacjach parę godzin czy parenascie minut. W grze Richard Burns
Rally , po przejechaniu ok 30-50 sekund, pojawia się "blue screen" gdzie
widnieje komunikat " DRIVER_CORRUPTED_MMPOOL " albo "
DRIVER_IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL". Podobnie pojawia się przy czestym zmienianiu
ilości głośników w Surrand mixer (mam wersje 3.00.58) ,lub czasami przy np:
próbie wejścia we właściwości karty w Menedżerze urządzeń. Ostatnio
zainstalowałem najnowsze sterowniki z www.station-drivers.com "Creative
Audigy 2 Serie drivers version 5.12.10.1042" .Nic to nie dało . Śmieszny
Creative Diagnostic wykazuje ze wszystko jest ok ALE NIE JEST. Prosze o
pomoc.
Dzieki.