Re: prawid³owa temperatura procka

Autor: Friend <universalny_at_wp.pl>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 16:40:00 MET

> Jaka powinna byæ prawid³owa temperatura procesora? Mam pentium IV
> 3,0GHz - na wy¶wietlaczu temperatury (na obudowie) pokazuje mi temp.
> 57stopni. Wiem ¿e to za du¿o, ale nie mam pojêcia ile powinno byæ
> standardowo? No i czy mam siê niepokoiæ tak± temperatur±?

Czy to temperatura rdzenia ? bo jesli to z czujnika wetkniêtego w zebra
radiatora to moze byc duzo.

Znajomy ma obudowe z LCD i na wyswietlaczu jest w stresie ~47C a rdzen (wg
oprogramowania monitoruj±cego) ma wtedy 62C

Uruchom program do stresu(np prime95) i program podaj±cy temperatury i wtedy
odczytaj.

Jesli masz boxowe ch³odzenie procka to rdzen bêdzie mia³ pewnie ~68C

GM