Problem z drugim dyskiem w Win XP

Autor: CreSp <cresp_at_tlen.pl>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 16:22:35 MET

Mam jeden dysk Seage'ta 120 GB na SATA. Drugi dysk to mały Quantum ok. 6
GB. Do dzisiaj było wszystko w porządku, kiedy to po raz kolejny włożyłem
mały dysk. Startowanie systemu dochodzi do planszy uruchamiania XP, za
chwile niebieski ekran z błędami i komputer się resetuje. Kilka razy udało
mi się uruchomic Windowsa i widziało dysk wraz z jego zawartością, ale
przy próbie jakiejkolwiek operacji np. przegrania czegoś z tego małego
dysku komputer zawieszał się na chwilę i resetował. Do dzisiaj wszystko
było ok. Nie wydaje mi się, aby to było coś z dyskiem bo kiedy wkładam go
do innego komputera (WIN 2000) wszystko jest w porządku.

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam
CreSp