Dyski do Compaq Proliant (pierwsza generacja)

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 16:07:22 MET

Mamy we firmie cuś takiego, co nazywa się Compaq ML350 jeszcze z
pierwszej bodajże serii (P3 667MHz). Ma toto compakowski kontroler
RAIDowy (nie pomnę niestety, jak się nazywał dokładnie - lspci pokazuje
mi
00:02.0 RAID bus controller: LSI Logic / Symbios Logic (formerly NCR):
Unknown device 0010 (rev 02)
a restartował na razie nie mam zamiaru ;->). Niestety, dyski powoli
zaczynają szwankować (na szczęście jest backup, poza tym jest raid-5
zestawiony), więc trzeba będzie dokonać wymiany. Jak będzie okazja,
najpewniej wymieni się od razu wszystkie (w końcu ładnych parę lat
ciągłej pracy już za nimi). I tu dochodzimy do sedna problemu - czy ktoś
ma doświadczenia z takim serwerem z dyskami nie firmowanymi przez
Compaq? Niestety, na stronach HP Polska nie mogę coś znaleźć sensownego
kontaktu do kogoś kompetentnego, więc usiłuję znaleźć jakąś informację
tutaj. Czy dyski do tego kontrolera muszą mieć błogosławieństwo Compaq,
czy mogą być dowolne skaziowe dyski (oczywiście z dokładnością do
dokładności).

Pozdrawiam

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Po     pierwsze     majty,     po     drugie
\  Kruk@epsilon.eu.org   / gospodarka!(Asia (lat 4))