Jaki laptop??

Autor: Łukasz <tofik79.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 15:28:12 MET

Witam!
Mam pytanie w związku z pewnym przetargiem dzieki ktoremu mam dostac
słuzbowego laptopa. W gre wchodzą 3 modele - Fujitsu siemens AMILO Pro V200D
za 5300 pln, HP Compaq nx 9005 za 6300, HP Compaq nx 7010 za 9600 pln. ceny
nie podlegaja negocjacji, bo to przetarg w firmie panstwowej (:/). generalnie
prosze o odpowiedz czy roznice w cenach tych komputerow faktycznie
odpowiadaja roznicom sprzetowym i jakosciowym.
pozdrawiam
Tofik