Re: Lapotop za 3000???

Autor: mate <mate_at_WYTNIJ.op.pl>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 15:06:12 MET

On 2/13/2005 11:51 PM, Piotr Wydymus napisał :

> Ten BlueBook to najprostszy laptop jaki kiedykolwiek CA wypuściła, miał być
> przede wszystkim tani (oszczędzono nawet na złączu PCMCIA) i taki był.
> Nie mam do dziś żadnych legendarnych pęknięć, martwych pikseli na matrycy,

        Wszystko się to zgadza - mam Bluebooka od dwóch lat i nic z tych
rzeczy. Wszystko działa jak trzeba. Używany intensywnie, noszony może
nie za dużo, ale chodzi zazwyczaj dzień w dzień po 6h. Faktycznie,
oparzyć się można po dłuższym działaniu, a nadgarstki bardzo szybko
powycierały obudowę w miejscach styku... :)

> chwili hałasuje wiatrak, ale to mozna w każdej chwili niskim kosztem
> wymienić. Bateria po pełnym naładowaniu wytrzymuje około godziny jeśli nie

        Właśnie - wiatrak. Możesz mi jakoś to dokładniej wyjaśnić? Jakie są tam
wiatraki, jaki jest ich koszt? Gwarancja mi się skończyła, więc
chciałbym sam go rozebrać i wstawić nowe wiatraki. Da się dobrać coś
mniej hałasującego?

--
mateusz.