abnormal program

Autor: adam <mrzafka_at_wp.pl>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 14:49:19 MET

Pomocy.
Wiem, że to może nie jest najlepszy wybór grupy ale nie znalazłem lepiej
dopasowanej tematycznie (zresztą nie wykluczam, że to może wina np.
pamięci).
Problem polega na tym, że na prawie nowym kompie na którym mam
zainstalowanego Płatnika pojawia mi się stale jeden błąd. Przy zamykaniu
tegoż programu wyskakuje komunikat:
Abnormal program termination - P2.exe spowodował błąd - niepoprawna strona w
module RTL60.BPL przy 016f:4000572a

Po tej nieprawidłowej operacji komp się często zawiesza na amen (czasem da
się to po prostu zamknąć - ale komunikat o błędzie jest zawsze.)
Co to zonacza i jak się pozbyć tego kłopotu.

ad..w..