Re: Co polecacie?

Autor: Mad_Lamer <atarian_at_del.it.now.o2.pl>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 11:07:11 MET

Dnia Tue, 15 Feb 2005 10:20:08 +0100, komandor64 napisał(a):

> -tworzenie i słuchanie muzyki,
> -pisanie tekstów,
> -programowanie(?),
> -chwile pogierać (Doom I, Duke Nukem 3D, Heretic itp.).
Co do gier, to akurat Doom (co za tym idzie także Heretic) są pod Linuxa.
Duke zapewne też. Jednakże przy tak małym dysku nie wiem czy jest sens się
bawić w linuxa, jełśi chodzi o takie zastosowania. Nie wiem czy znajdziesz
jakiś program do tworzenia muzyki na taką konfigurację. Wydaje mi się że na
takim sprzecie więcej uzyskasz używając Windowsa/Dosa niż Linuxa. Kosztem
stabilności oczywiście. Tak więc - jeśli ten komp nie bedzie miał do
czynienia z siecią - raczej win.

Pzdr.