Re: Pomóżcie kobiecie -nagrywarka

Autor: Piotr H. <pharasimiuk.XXX_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 10:29:26 MET

Gohha napisał(a):

> No tak, ale czy nie uszkodzą podczas przesyłki?:)
> NO i jeszcze jedna rzecz :). Czy jak kupię wersję OEM to nie będzie problemu
> z gwaracją, serwisem itp. Często przecież przy innych sprzętach jak się
> kupuje to wymagane jest oryginalne opakowanie itd.

Sklepy zazwyczaj pakuja solidnie, zwlaszcza gdy przesylka idzie kurierem
bo firmy kurierskie maja swoje standardy pakowania przesylek.
Nie powinno byc problemow z gwarancja w takim wypadku, nie mialas
oryginalnego opakowania wysylasz w innym. Ja mialem tylko jeden
przypadek, ze żądano ode mnie oryginalnego opakowania ale to byl monitor.

pH.