Re: zrobiłem test SeaTools-em

Autor: Grzegorz K. <nie_at_chce.spamu.pl>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 09:39:19 MET

> Posiadając Windows XP zacząć możesz od systemowego "chkdsk /r"
> uruchomionego z poziomu konsoli odzyskiwania.

Chyba nie do końca tak.
Domyślam się, że chodzi o błąd "w mapie bitowej woluminu" jak twierdzi
chkdsk. Jeśli tak, to też mam ten błąd, chkdsk niby go naprawia, ale po
uruchomieniu się systemu pojawia się na nowo. Z archiwum grupy wykopałem,
że nie należy się tym przejmować, bo jest coś w rodzaju niezgodności
windowsowego chkdsk z... Windowsem ;-) Faktycznie system chodzi mi OK.
Błąd ten występuje nie tylko na dyskach Seagate. Natomiast zadaję sobie
pytanie czy błąd raportowany przez SeaTools, którego ten wątek dotyczy
to ten sam czy inny? U mnie występuje na nowiutkim Seagate 40 GB.

Pozdrawiam,
Grzegorz Kapusta