Re: [OT] hijackery - tym razem jakis lepszy :> jak sie tego pozbyc?

Autor: wojtek <gurgur-hfhagb_at_zlernyobk.pbz>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 03:49:00 MET

Brodi napisał(a):

> Pokaż mi konretną stronkę bo nie uwierze jak nie zobacze.

może masz racje,potrafię przyznać się do błędu,znalazłem opis co zrobić
zeby ustrzec się przez browser hijacking
http://www.spywareinfo.com/articles/hijacked/prevent.php

widziałem w firefoxie jak na stronce z crackami chciał się zainstalował
dialer,oczywiście firefox pytał o zgode,czy IE pytałby o zgode? nie wiem
bo nie używam,używał ktoś na moim kompie i dość miałem tego dziadostwa
wiec zablokowałem firewallem i dałem mozille w zamian