Re: Sony VAIO PCG-TR3A - warto?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 01:19:06 MET

Proces Escorpion <escorpion@gazeta.SKASUJ-TO.pl> zwrócił błąd:
> Tez mialem watpliwosci, ale skoro w Polsce nie kupie, a posrednik taka cene
> ustalil, to co mi pozostaje? A moze znajdzie sie tu ktos, kto sprowadzi go
> dla mnie taniej?

No moim zdaniem można po prostu zrezygnować z Vaio. Albo spróbować
potargować lub dostać lepszą gwarancję, jeśli sprowadzający to
umożliwia. Bo głównie z tego powodu się nie opłaca. Serwis jest na tyle
drogi, że zwiększa się ryzyko. Amerykańskie Vaio mogą mieć problem z
naprawą w Europie, bo modele na te rynki się różnią, choć czasem tylko
nazwą.

> Czy jest u nas jakas firma sprzedajaca Sony Vaio po rozsadnych cenach?

AFAIK nie. To znaczy są firmy mogące sprowadzić, ale nie po rozsądnych
cenach.

Można spróbować znaleźć kogoś kto lata trochę i kupić na lotnisku
europejskim w sklepie bezcłowym, ale ceny mogą nie być zbyt atrakcyjne,
chociaż nie są IMO takie złe.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8