liteon 1633s - nie odtwarza niektorych audio cd

Autor: Yoop <yoop-cut-it-_at_wp.pl>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 21:54:05 MET

Witam

Mam problem z nagrywarka liteon 1633S, otoz nie chce ona odtwarzach
niektorych plyt cd. Sa to plyty z muzyka, oryginalne niezniszczone
(jedna z nich to nowka sztuka - nie ma mowy o jakichkolwiek
uszkodzeniach). Po wlozeniu do napedu komputer w ogole ich nie widzi,
twierdzi ze stacja jest pusta. Plyty bez problemu dzialaja w zwyklych
czytnikach - np. discmanie. Mam trzy takie przypadki, wszystkie trzy sa
to tzw boxy, a wiec jakies kolekcjonerskie wydania conjamniej dwuplytowe
i okazuje sie ze tylko jedna plyta w kazdym zestawie jest niedzialaca.
Podejrzewam ze to jest kwestia jakis zabezpieczen ktorych uzyto przy
prodkcji plyty. Pytania mam nastepujace:
1. Czy tylko liteon ma takie problemy z czytaniem niektorych
oryginalnych plyt z muzyka, czy moze jest tak samo takze u innych
producentow?
2. czy da sie to jakos obejsc?
3. czy da sie ew. reklamowac taki czytnik? Na przyklad zarzadac wymiany
na produkt innego producenta (taki w ktorym te plyty beda poprawnie
czytane - o ile takie w ogole beda)?

Poza powyzszym problemem liteon dziala bardzo dobrze, wrecz zadziwiajaco
  jak na firme o ktorej slyszalem ze produkuje wylacznie buble.

Bede wdzieczny z odpowiedzi
Pozdrawiam!

Yoop