Re: Nagrywarki DVD

Autor: stefe <stefe_at_poczta.fm>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 21:41:22 MET

Dnia 2005-02-14 21:24, Calme napisał(a):
> wybacz ale takie tlumaczenie mnie nie przekonuje bo znajomy mowi :) jak
> sam nie testujesz i nie sprawdzasz to takie opinie sa malo wiarygodne
jak napisalem mialem ta nagrywarke podpieta do kompa i widzialem jak
pracuje... znajmowy mowi wlasnie na podstawie uzywania tego modelu...
wiec wg ciebie jak mialem to napisac?

znajomy nagral sporo plyt i sporo tez zgrywal na dysk twardy na tej
podstwie wie, ze jest powolny i nie radzi sobie w wielu przypadkach
gdzie liteon zgrywa bez zajakniecia.

poza tym, pewnie NEC nagrywa lepiej niz liteon, ale jezeli plyty
wypalone w litku zgrywaja sie bezblednie i nie ma problemow z
odtwarzaniem to co jest nie tak? (moj liteon ma juz okolo roku i mam
plyty nagrywane w tym okresie nie stawarzaja problemow).

--
Pozdrawiam *stefe*
*Tlen* stefe *ICQ* 153770834