Monitor poratujcie

Autor: Alex <a.kamieniarz_at_poczta.fm>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 21:38:01 MET

Wlasnie składam komputer mojej dziewczynie i stanelo na monitorze nie wiem
który wybrac a oto sa kandydatury
LG F700P
LG F720P
Philips 107 P50

od 3 dni sie zastanawiam i naprawde nie wiem . ważne było to dla mnie by
byla to 17 crt z dobrymi parametrami i jak najbardziej plaski z tych 3
najlepiej wedlug parametrow wyglada philips ale dzis w pracy mi wszyscy
philipsa odradzary jako ze podobno monitory sa kiepskiej jakosci kiepskie
kolory podobno czesto sie psuja no i nie jest tak plaski jak lg za to znow
czytalem o lg np na komputroniku na ktorym philipsa chwalili ze lg kiepski
jest i psuje sie czesto.. i juz nie wiem ktory z nich wybrac

to parametry philipsa wydaja mi sie bardzo dobre tylko jak to naprawde z
tymi philipsami jest znaczy z jakoscia obarazu i jak to sie ma do lg
      Rozmiar ekranu 17"
      Typ kineskopu CRT
      Plamka 0.21mm
      Częst.odchyl.poziom. 30-97 kHz
      Częst.odchyl.pionow. 50-160 Hz
      Pasmo video 203MHz
      Max.rozdzielczość 1920x1440
      Zalecana rozdzielczo 1280x1024 91Hz

poratujcie mnie co mam wybrac za wszelkie odpowiedzi bardzo dziekuje