Re: Sony VAIO PCG-TR3A - warto?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 21:21:20 MET

Proces Escorpion <escorpion@gazeta.SKASUJ-TO.pl> zwrócił błąd:
> [...]
> No wiec, jakies opinie?

Za _dro_go_. Poważnie, refurbished może być w świetnym stanie, często ma
wymienione niektóre podzespoły na nowe (ja trafiałem zwłaszcza z nowymi
napędami i HDD) ale przy obecnej cenie dolara i cenie refurbished w USA
to jest jakieś 50% za dużo. Oczywiście pośrednik coś musi zarobić ale
nadal za ten sprzęt max. 4500 PLN IMHO. Pamiętaj, że gwarancję to sobie
będziesz mógł od razu wyrzucić, zresztą refurbished mają najwyżej trzy
miesiące.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8