Re: drukarka problem

Autor: Włodzimierz Wojtiu|< <_at_wp.pl>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 21:18:32 MET

Użytkownik "Tomek" <qan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cuqt87$946$1@news.onet.pl...
> Fakt , zatrzaski sa tragiczne dlatego tez boje sie wyciagac ciagle
> pojmnik zeby go przeczyscic bo peknie cos i koniec , straszne.

1. mój znajomy serwisant (w firmie komp.) po prostu demontował drukarkę do
takiego stopnia żeby z plastikami pod kran pójść
ten krytyczny element, który wygląda na niezbyt zanieczyszczony, tak
naprawde może sie po umyciu okazać że ma inny kolor niż przypuszczałeś ;)

2. do swojego lałem inkteca i było O.K.
(więcej na temat tuszu wole się nie wypowiadać)

Włodek