Problem z wyszukiwarka google.pl

Autor: Oracy <jo_at_op.pl>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 20:48:11 MET

Witam serdecznie przepraszam,ze na tej grupie ale na grupie poswieconej
wyszukiwarkom nie otrzymalem zadnej odpowiedzi
Od paru dni mam problem z wyszukiwarka Google.pl w ustawieniach mam jezyk
polski wybieram szukaj w jezyku polskim a wyszukiwarka po nacisnieciu szukaj
wyswietla rekordy w jezyku angielskim i sama staje sie wersja angielska na
nastepnej stronie sa juz rekordy polskie ale czemu tak sie zrobilo uzywam ja
od dawna i takiego problemu nie mialem czy to jakis wirus czy jakies inne
dranstwo?

Sprawdzilem i usunolem wszystkie zagrozenia programem Ad-Aware SE
sprawdzalem anty wirusami i nic juz mi rece opadaja

Dzieki za pomoc