Re: drukarka problem

Autor: Tomek <qan_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 20:11:25 MET

No nie wiem co zrobic z tego co zobaczylem to wszystko jest dobrze , ale nie
moge z 100 % pewnoscia stwierdzic czy ta "podtsawka" dolega na calosci i
szczelnie bym musial ja rozkrecic, pomysle

a mam jeszcze jedno pytanko calkowicie sie na tym nie znam a wymyka sie to
intuicyjnemu zrozumieniu , mianowicie tusze sprzedawane na allegro w
butelkach ansze drozsze nieistotne chodzi o to czy tusz zamiennik do Z11 czy
innej bedzie pasowal do mojej czym te tusze sie roznia bo na przyklad do
mojej ciezko jest dostac i jaka jest ich jakos ?