Re: Witam wszystkich - pomocy

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 16:31:25 MET

Dnia Mon, 14 Feb 2005 15:53:51 +0100, Tomek napisał(a):
> Wentylator jest raczej w porządku,
> wcześniej miałem Windowsa 2000
> problem zaczął się jak zainstalowałem XP i wczytałem
> BIOS-ie ustawienia standardowe.
jesli wentyl jest ok to mozesz w biose wylaczyc monitorowanie stanu
wentyla na procku bo mozliwe ze masz taki ktory kreci sie za wolno
albo masz go zle wpietego (tzn nie w gniazdo cpu fan tylko gdzies indziej
bo na MB jest kilka gniazd dla wentyli)
A co do wylaczania to jest roznie u mnie zkladaka pc helath -> cpu fan
warning
u ciebie moze byc podobnie ale moze tez byc np w jakiejs zakladce typu
power wiec musisz poszukac lub poczytac w instrukcji.
pozdrawiam

--
JFK
kontakt ze mna: