Re: [OT] hijackery - tym razem jakis lepszy :> jak sie tego pozbyc?

Autor: Brodi <madmax81_at_spam_no_interia.pl>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 15:29:34 MET

> więc napisz jakie to ustawienia IE chronią przed spyware,odpowiednie
> ustawienie active x,javy chronią przed robakami,
Nie wiem jak to będzie po polacku :-)
control panel - internet options - privacy - advanced - override - BLOCK w
obu miejscach
control panel - internet options - privacy - security - custom -
activex - disabled albo prompt
download files - accept
java security - high

>ale na spyware IE jest bezbronny
to użyszkodnik jest bezbronny bo klika na te popupy i inne cuda, nic się
samo nie instaluje, zawsze wymagany jest jakiś udział użyszkodnika,
zazwyczaj trzeba kliknąć TAK YES INSTALL itp.
Chyba że mi pokażesz jakieś spyware które się samo instaluje ? BO ja jakoś
takiego nie spotkałem.