problem ze skanerem

Autor: Marek Lubiński <maro888_at_nospam.wp.pl>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 15:27:21 MET

Nie wiem czy to odpowiednia grupa, jeśli nie to sorry.
Mam taki problem: Mam skaner Plustek OpticPro S24, podłaczony do stacji
Windows XP Professional. Na koncie administratora zainstalowałem go,
wszystko buja, doinstalowałem soft Abby's FineReader Sprint (dołączony do
skanera) i też buja pięknie.
Problem jest wtedy, gdy przeloguję się na innego użytkownika (nawet takiego,
który należy do grupy administratorów lokalnych na tej maszynie), bo o ile
skanowanie z oprogramowania od skanera działa, to w momencie kiedy
uruchamiam oprogramowanie Abby's FineReader Sprint i uruchamiam opcję
skanowania, to pojawia się komunikat: "Can't open TWAIN source: WIA-USB
Scanner" i nie można skanować.
Tak jak mówiłem na koncie Administrator buja jak ta lala.
Czy ktoś spotkał się z takim problemem i jest mi w stanie pomóc???