[OT] hijackery - tym razem jakis lepszy :> jak sie tego pozbyc?

Autor: Xander <alex_74_at_poczta.onet.pl_no_spam_>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 14:28:22 MET

Witam,

Sorry za OT a nawet NTG ale może ktoś będzie wiedział jak się ścierwa
pozbyc... Załapałem jakiegoś wrednego hijackera - próbowałem standardowych
rzeczy jak: SS&D, cwshreddera, hijackthis łącznie z usuwaniem recznym
pliczku msmsgsvc... i dalej reszta siedzi.
Objawy: po wlaczeniu IE wysakuje
res://C:\WINDOWS\System32\shdoclc.dll/navcancl.htm i wyslwietla txt: Access
Blocked - Virus Warning z sugestią zeby skorzystac z adware/spyware removal
tools ze stronki www .security-look .cc/anti-spyware.
Nawet do googli nie mam dostepu :>
Jakby ktoś się mógł podzielić rozwiązaniem to by było super :)

--
pozdrawiam,
Xander