Re: Dziwna sprawa - monitor/bios

Autor: adam <mrzafka_at_wp.pl>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 14:18:29 MET

> Od kilku dni jeden z moich klientow ma dziwny problem... nie wlacza mu sie
> monitor.
> Komputer dosc stary (ale nie archaiczny ;-) ) ale nie moge w tej chwili
> opisac jego dokladnej konfiguracji.
> Objawia sie to tym, ze po wlaczeniu komputera na monitorze pokazuje "no
> signal" i za groma nie chce zaskoczyć.
> Podmienialem karte sieciową - to samo...pomógł...reset biosu, ale niestety
> na 2 dni :(
>
> Spotkał sie moze ktos z Was z podobna sytuacją i wie moze jak temu
zaradzic

To ja się podłączę z nieco podobną kwestią. Pracuję na kompie, na którym
często używam jednoczenie dwóch aplikacji - Windowsowy programik i program
DOS-owy. Monitor (17'' MAG - stary) przy przełączaniu między tymi oknami
(dos/win, win/dos) czesto się "wyłącza". Po prostu znika obraz i koniec. Ani
rusz aż do resetu całego systemu.
Co to może być. Dodam, że sam komp ma kilka miesięcy i raczej działa dobrze.

adam