Re: A7N8X Deluxe - update BIOS i... załamka!

Autor: <stanley_pWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 13:59:33 MET

> Użytkownik <stanley_pWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
>

> Spróbuj tej procedury:
/.../
> 1. Create a boot floppy and copy awdflash.exe and the bios file you wish
> to try to load.
>
> 2. Create an autoexec.bat file in notepad (save the notepad file with a
> .bat extention) with the following text:
>
> awdflash.exe [name of the BIOS file.extention] /py /sn
>
> For instance awdflash.exe a7v1005c.awd /py /sn.
> /.../

Dzieki za próbę pomocy, ale kolejny raz się powtórzę: mój komp obecnie nie wie
co to jest autoexec.bat, wiersz poleceń, itp. Potrafi uruchomić z dyskietki
TYLKO i wyłacznie plik awdflash.exe. Szczególy zreszta opisałem wczoraj tutaj:
http://tinyurl.com/6uz8v
Przypuszczam, ze jest to taki "ratunkowy" wynalazek Ausa, umozliwiający mimo to
ponowne "przefleszowanie" kości w przypadku uszkodzenia zawrtości BIOSu.
Wynalazek ktory niestety u mnie nie działa - to znaczy działa częściowo -
uruchamia awflash, prawdopodobnie wczytuje plik z obrazem biosu - lecz
najważniejsza operacja nie zostaje wykonana.

pozdrawiam -

Stanley