Re: karta TV lidtek WinFast 2000 xp i MoreTV

Autor: kiler1979 <zri2_at_wp.pl>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 13:16:17 MET

Użytkownik "Mariusz" <mkwytnijto@popnet.pl> napisał w wiadomości
news:cupmfs$2jn$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Programy mają taka fajna opcję jak Anuluj wiadomość.
> A co do MoreTV to z tymi kartami nie działa bo one nie są na BT8xx
>
> --
> [ Mariusz: Abit IC7-G P4 3GHz 512/800/HT QVC120Cu 1GB DDR400 Kingston
NEC ]
> [ E700 Asus GF4Ti4200 128 MB 8x Zalman ZM80D WinFast TV-2000 Exp.
Zoltrix ]
> [ Cobra Hitachi 120 GB ATA Seagate 10 GB Teac CDRW 24x Asus E616P1
Mustek ]
> [ 600 M$ Opti Mouse Chicony Keys Chieftec Dragon Chieftec HPC 360W 302
DF ]

tak ale ta jest na conexant fusion 878 A czyli jak mi się zdaje na BT8XX,
słyszałem że z tą kartą chodzi moreTV ale nie wiem jak ją do tego zmusić, co
do anulowania operacji, serwer odpowiadał że postu nie zamieści, więc
wysyłałem ponownie, a jednak pojawiły się na grupie wszystkie posty, gdybym
anulował to nic bym nie wysłał. Okazało się, że był to problem z datą
systemu.