Re: 3dmark05 i radek9600XT

Autor: Oski <spam_at_spam.xx>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 12:55:00 MET

Użytkownik "Piter" <spamtrap@honda.bt.pl> napisał w wiadomości
news:cuq1b0$jid$1@korweta.task.gda.pl...

> A system dobrze skonfigurowany? Ile ramu, jaki chipset?

Ram'u aktualnie 512MB geil'a pc3200 w dualu z pat'em (ktory nic nie daje:>),
chipset i865pe, wszystkie sterowniki poinstalowane, pokonfigurowane jest ok.
Plyta asus p4p800

> Sterowniki najnowsze? Bo IMHO wynik masz slaby.

Karte krecilem na omegach. Timingow nie podam, poprostu nie pamietam (rdzen
cos okolo 315-320 MHz, pamieci tez powyzej 300MHz). Teraz mam catalyst 5.1
nie zapuszczalem teraz 3dmarka, wiec nie wiem jaki teraz bedzie wynik.

Oski.