Re: bład przy instalacji

Autor: Jacek Patka <jpatka_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 11:32:24 MET

Użytkownik "adam" <mrzafka@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cupmum$l9r$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Dlaczego przy próbie instalacji WinXP na kompie na którym działał sobie
> dotąd W2k mógł mi się pojawić błąd o niemożliwości wczytania czegoś tam z
> napędu D: (jakieś - 386 coś tam, coś tam.) i następuje koniec instalacji.

Nie jakieś tam, tylko najważniejsze 386

> Komp z W2k działał sobie normalnie więc skąd ta niespodzianka? Uszkodzony
> CD-rom?
> Jak to ominąć?
> (przed instalacją formatowałem dysk na FAT32 - jeśli miałoby to mieć
> jakiekolwioek znaczenie)

Nie może odczytać płyty, może być uszkodzona lub źle nagrana. Możesz
spróbować przegrać całą zawartość płyty na dysk, lub tylko ten katalog.
Jeśli wszystko pójdzie OK, to problem leży gdzie indziej. Z tego co się
orientuję, to instalator kopiuje w całości ten katalog na HD i z niego
instaluje system, a z CD dobiera co potrzebne, itd.