Re: Windows 98 SE - instalacja

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 09:31:56 MET

> P.S Od razu mówię że instalacja na jego kompie jes niemozliwa z powodu
> uszkodzenia CD-ROM`u i nie możności wyjęcia go z obudowy (wierzcie mi na
> słowo).

No przynajmniej nie mozna powidziec, ze NTG, bo problem sprzetowy jednak
zainstnial.
Innym sposobem (poza zgraniem zawartosci cd z 98 na hdd) moze byc
zainstalowanie systemu z karta grafiki.....VGA.
Nie wiem co Radeon na to, ale Trio ( i np. GF2) powinny odpalic sie wtedy w
badziewnej rozdzielczosci na obu komputerach tak samo.
Skoro nie ma cd to trzeba tylko pamietac o zgraniu tez sterow do Trio na hdd
(o ile 98 juz ich nie ma - tego nie pamietam).

::-:: fobiusz ::-::