Re: Trzyletni komp - dokładanie RAM

Autor: Paweł Urbaniak <pawel_urbaniak_at_spam.pl>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 09:12:53 MET

Użytkownik "Adrian" <adrianne54@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cuo7br$qet$1@opal.futuro.pl...
[...]
> A nie trzeba nic konfigurować na płycie? Bo ja w BIOS-ie nawet
odpowiednich
> opcji nie mam :(
> i dlatego się trochę boję
>
> Adrian

Nie. Nowy moduł zostanie automatycznie skonfigurowany do pracy z
częstotliwością i timingami wolniejszego modułu.
Dla minimalnego przyśpieszenia możesz włączyć jeszcze przeplot /interleave/
na 4 banki w biosie, bo domyślnie ta opcja nie jest włączana.

Uwaga. Jak wcześniej pisałem, tylko w 3 pierwsze złącza /licząc od gniazda
procesora/ można wkładać "zwykłe" pamięci. Aby wypełnić wszystkie 4 /max.
4GB :-)/ moduły muszą być buforowane. Takie jest ograniczenie chipsetu
KT266A i tak stoi jak byk w instrukcji.

Paweł U.