Re: [pilne] jaka laserowka?

Autor: Raku <raku_at_amigos.kom.pl>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 08:38:18 MET

On 2005-02-14 00:06, Użytkownik raven napisał:

> Bylem juz niemal zdecydowany, po przeczytanych opiniach w internecie oraz
> archiwum grupy, na drukarke Brother HL-1430. Zastanawia mnie jednak czy na
> tle konkrencji w cenie do 1000zlotych nie ma ona zbyt malo pamieci RAM (4MB)
> oraz zbyt wolnego procesora (tylko 66MHz)? Czy nie bede mial problemow z
> drukiem plikow PDF (w czesci z nich sa np. zrzuty ekranu komputera)?

To jest drukarka GDI czyli przy wydruku używa sterowników do obróbki.
Więc nei potezbny jej tyle pamięci.

Zwróć uwage na to :
Obsługiwane języki drukarek: brak - drukarka tylko GDI dla MS Windows
Obsługiwane systemy operacyjne: MS Windows XP, MS Windows 2000, MS
Windows ME, MS Windows 98, MS Windows 95, MS Windows NT, Mac OS

--
Raku