PIII 933MHz czy warto kupić?

Autor: dylan <upps_at_nie_mam_maila.pl>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 07:46:38 MET

Witam,

Mam możliwość zakupu płyty głównej i815 (firmowanej przez HP) + PIII 933 MHz
+ 256 MB RAM + Zasilacz (podobno markowy ale akurat i tak mam Chieftec-a
więc to nie jest atut).
Płyta ma w sobie wszystko (audio+graf+LAN). Zestaw ma zastąpić PII266 jako
mały serwer plików, www. Teraz doszły do niego zadania długotrwałych
obliczeń stąd decyzja o wzmocnieniu sprzętu. Ale do rzeczy, czy warto wydać
na to około 300zł? Myślałem o najtańszym zestawie P4 ale i tak wychodzi mnie
ponad dwukrotnie a wydajność nie jest priorytetem, ważna jest stabilność,
cicha praca (podobno ten procek może chodzić na pasywnym chłodzeniu) i mały
pobór prądu.

Mam dodatkowe pamięci więc na pewno nafaszeruje go na maksa :)

Proszę o wszelkie sugestie.