Re: DRUKARKA - brak kolorów !!!

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 00:09:45 MET

Dnia 13.2.2005, komp napisał(a):

> i ja uważam, że tutaj z takim problemem mógł walić...

A ja tak nie uważam.

"1.1.2 Tematyka grupy pl.comp.pecet
Tematyką grupy są wszystkie zagadnienia związane z komputerami klasy PC,
dotyczące sprzętu. Nie jest to grupa do dyskutowania na temat problemów z
jakimkolwiek systemem operacyjnym. Dlatego na posty dotyczące problemów z
systemem operacyjnym najczęstszą odpowiedzią będzie prawdopodobnie "NTG" i
ustawienie odpowiedniego FUTa. [...]"

Pytający napisał wyraźnie, że drukarka prawidłowo działała pod 98 i nie
chce drukować w kolorze pod XP. To nie jest problem sprzętowy.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/    UIN 53883184  GG#1902559