Pomóżcie kobiecie -nagrywarka

Autor: Gohha <no_at_spam.pl>
Data: Sun 13 Feb 2005 - 23:24:02 MET

Witam

Potrzebuję Waszej pomocy :). Chciałam kupić mężowi nagrywarkę DVD do
komputera (prezent) tak do 300 zł wersja box. Polećcie coś.

Może być ze sklepu internetowego albo allegro. Lepiej się znacie ode mnie na
tych sprawach. Chciałabym żeby to była najlepsza, jaką można kupić w tej
cenie i w miarę przyszłościowa. Jeśli się orientujecie to proszę powiedzcie
mi też ile będą kosztowały płyty do niej (na dzień dzisiejszy, bo oczywiście
ceny się zmieniają).

Pozdrawiam i dziękuję za każdą podpowiedź.