Re: dołożyłem ramu

Autor: MariuszH <marhuz_at_zwm.punkt.pl>
Data: Sun 13 Feb 2005 - 21:59:14 MET

Użytkownik "bezrobotny" <NOSPAM_tralala76@go2.pl> napisał w wiadomości
news:cuod24$ai$1@nemesis.news.tpi.pl...
> no i jestem co najmniej zawiedziony... zmieniłem
> ram z 256 na 512 i żadnej zmiany... nic nie przyśpieszył...

Powiedzieć szczerze że jeszcze tego nie zauważyłeś - ale w końcu zauważysz
że jakiś program czy gra szybciej się wczytuje, powinny być rzadsze
dogrywania z dysku - same plusy :)
Sam Windows ci niestety nie przyspieszy - będzie się tak samo długo wgrywał
na początku ale potem powinien już pewnychc rzeczy nie doczytywać.
Prawdziwego "kopa" komp dostaje dopiero przy 1 GB ramu ( i wyłączeniu
pagefila, co niektórzy odradzają a ja swoje wiem :).

Pozdrawiam
MH