Re: A7N8X Deluxe - update BIOS i... załamka!

Autor: <stanley_pWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sun 13 Feb 2005 - 20:23:11 MET

> http://forum.tweak.pl/about33457.html to powinno rozwiazac problem
> pozrawiam

hm, tę stronkę już dziś wcześniej widziałem... Co prawda nie wiem, którą
konkretnie poradę masz na myśli (jest tam tego sporo na temat A7N8X ...).
Lecz jeżeli te w okolicach:
"Pojawił się komunikat BIOS Checksum Error. Co mam zrobić?"
 - to jak pisałem w pierwszym mailu, próbowałem już kasować CMOS przestawianiem
zworki, wyciąganiem baterii (nie wyciagałem co prawda zgodnie z sugestiami ze
stronki RAMu i procka, ale w skutecznoć takich działań w moim przypadku jakoś
nie bardzo wierzę...). Porady ze skopiowaniem programu Awflash.exe na dysk C,
uruchomienie go z wiersza poleceń i parametrami np.:
awdflash 1007.bin /py /sn /cp /cc /cd /ld /e
w ogóle nie działają, ponieważ mój komputer obecnie nie wie co to jest dysk C.

Mogę jedynie (powtórze się) uruchomić program Awflash.exe z dyskietki
(własciwie sam sie uruchamia, jeżeli dyskietka z tym programem jest włożona do
napedu) - i nic wiecej. Nie działa nawet klawiatura - Awflash (ten z
oryginalnego CD Asusa) sam probuje wczytać obraz biosu *.bin (oczywiscie plik
musi też być na dyskietce), lecz niestety aktualizacja nie dochodzi do skutku.
Opisałem zreszta w p.3.

Rozwiązania takiego przypadku na wspomnianej przez Ciebie stronce nie
znalazłem - lecz może coś przeoczyłem.

pozdrawiam -

Stanley