Re: A7N8X Deluxe - update BIOS i... załamka!

Autor: <stanley_pWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sun 13 Feb 2005 - 19:24:20 MET

> In news:1fcb.00000130.420f8e41@newsgate.onet.pl,
> stanley_pWYTNIJTO@op.pl <stanley_pWYTNIJTO@op.pl> typed:

> Przede wszystkim poczytaj dokladnie w manualu jak robic BIOS "recovery" - na
> pewno opisali.
>
> U mnie np. trzeba oprocz wkopiowania  plikow odpowiednio je nazwac
> (ip4c800.bin).

Zapewniam Cię, że manuala od kilku godzin nie wypuszczam z ręki, w kwestii
biosu prawie juz go znam na pamięć ;-) Ściągnełem również wersję elekroniczną.
Niestety, w rozdziałach dotyczacych aktualizowania biosu nigdzie nie ma ani
słowa, że plik obrazu ma zawierać konkretna nazwę.
Zreszta jak juz opisywałem starsza wersja programu Awflash rozpoznaje, że na
dyskietce znajduje sie równiez plik *.bin (lecz nie flash'uje biosu). Nowsza
pliku *.bin nie rozpoznaje - stąd także i moje domniemanie, że może powinien
mieć odpowiednia nazwę? Niestety nigdzie nie mogłem sie dokopać na ten temat
żadnych informacji, przy pliku z asusa nie było żadnego doc'a, readme, itp.

pozdrawiam -

Stanley