Re: Elektryzowanie

Autor: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75_at_REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl>
Data: Sun 13 Feb 2005 - 19:02:26 MET

Dnia Sat, 12 Feb 2005 09:15:34 +0100, qwerty napisał(a):

> Ja raz dotknąłem kaloryfera przed zabawami w kompie. Prąd mnie kopnął i
> widziałem iskierki. :> Całe szczęście komp chodzi. Od tej pory nie staram
> się "rozładować".

No to mam dla ciebie (i innych masochistów) małą radę.
Nie dotykaj kaloryfera bezpośrednio ręką, tylko weź
coś metalowego (choćby łyżeczkę, śrubokręt) i tym dotknij
najlepiej niemalowanej części kaloryfera. Iskra przeskoczy
między metalami a ty nic nie poczujesz - no chyba, że jakoś
słabo będziesz tą łyżeczkę trzymał :)

Pozdrawiam
Miroo