Re: wentylator na plycie grafiki

Autor: Michał <pisz_at_na.berdyczow.pl>
Data: Sun 13 Feb 2005 - 13:21:41 MET

Dnia 2005-02-09 20:17,Użytkownik Michał uraczył nas tekstem:
> Od pewnego czasu wkurza mnie fan na plycie graficznej (Radeon Saphire
> 9100). Rzęzi podczas wlaczania kompa tak, ze mozna cholery dostac.
> Pozniej cichnie ale mysle, ze sa to pierwsze objawy i ze niedlugo
> odejdzie do krainy wiecznego softu. Problem w tym ze jak go obejrzalem
> to jest cholernie nietypowy, niepodobny do innych. Tak jakby okrag z
> tworzywa z waskimi poprzeczkami, do ktorych od dolu przymocowany jest
> wiatrak. Calosc przy montazu wklada sie w zaglebienie radiatora, tak ze
> pozniej nic z radiatora nie wystaje. Na nim naklejka ATI Radeon ale
> [...]

Podsumowanie:
Schodzilem wczoraj ze 2 razy cala CGK, w koncu trafilem cos na tyle
podobnego w rozmiarach, ze po lekkiej korekcie radiatora cęgami bocznymi
(4 listki skrocone po 1 mm), wlozylem nowy wiatrak w miejsce starego. Nie
jest idealnie plaski z radaitorem, wystaje tak ze 3mm ale jest. Zapadla
cisza ;-))

Pozdrawiam

P.S. wg opinii wszystkich straganiarzy od wentylatorow, te plaskie
wiatraczki znakowane ATI, montowane na karatch Radeona, sa praktycznie nie
do dostania. Mozecie sobie od razu odpuscic.

Michał

Człowiek rodzi sie zmęczony i żyje aby odpocząć