Nieznane urzadzenie c. d.

Autor: Pawel K. <1-kornik_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sun 13 Feb 2005 - 13:05:05 MET

Witam!!
Ze 3 dni temu dawalem tu posta ale cos nie poszlo po mojej mysli wiec
jeszcze jedna proba. Otoz system wykrywa nieznane urzadzenie choc
poinstalowalem wszystko z plytek i dyskietek z driverami jakie mialem. I co?
I nic. Dalej nie wiem co to za sprzecik. Sprobowalem uzyc 2 programow:
Unknown Device Identifier, z ktorego jednak nie za bardzo sie domyslilem co
i jak
oraz Driver Giude Toolkit. Ten drugi co prawda podal mi stronke i sciagnalem
sobie driver'a. Bedac zadowolonym ze sie udalo zaczalem go instalowac i
niespodziewajka: sterownik ten nie wykryl chipsetu takie go urzadzenia (czy
jakos tak) co znaczylo tyle ze driver ten akurat jest niepotrzebny.
No i znowu jestem w pkcie wyjscia. I co z tym fantem zrobic? Czy system moze
podawac ze jest nieznane urzadzenie a tak naprawde wszystko jest ok?
(dzialam pod win98, zainstalowalem wszelkie karty graf dzw sieciowe, mysz i
klawisze dzialaja, skanerow i innych zewn urzadzen nie posiadam za duzo wiec
o niczym nie zapomnialem)
Z gory dzieki za pomoc (kolejna juz w tej sprawie)
Pawel