Re: Tuner SAT w kompie

Autor: Aphi <aphi_at_spampoczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Feb 2005 - 11:56:36 MET

> w wielu - brak dekodowania sprzetowego nie oznacza niczego zlego. Po
> prostu trzeba bardziej wydajny komputer.
> Dekoder sprzetowy w skystar 1 dekoduje wylacznie to czego go nauczyli
> jak go wyprodukowali.
> Dekoder programowy umie dekodowac wszystko co wymyslisz + pluginy, bez
> problemu dzwiek ac3, bez problemu w locie dekoduje kanaly kodowane, bez
> problemu dekoduje dziwne bitrate (z czym skystar1 miewa problemy)
> jakos dzwieku audio - zalezy wylacznie od twoje karty audio (i pluginow
> do softu) wiec jak sobie wymarzysz lepsza jakos - to zmienisz karte.. w
> [...]

Taka pełna odpowiedź to jest to na co liczy każdy zadający pytanie na
grupie. Bardzo dziękuję za nią tym bardziej, że przekonała mnie całkowicie
do SkyStar2

Zastanawiam się jeszcze (ale o tym to pewnie się muszę osobiście przekonać)
jak to będzie na moim komputerze (Athlon Mobile 2500+@3200+, 512MB PC3200)
kiedy będę zajmował się innymi aplikacjami, a okienko TVSat będzie gdzieś w
rogu ekranu, czy będę czuł jakieś znaczną stratę mocy komputera lub
płynności obrazu.

~~~~      Pozdrawiam    Aphi
~~~~  GG: 1351847   |   aphi@poczta.onet.pl