Re: ISDN i Neostrada

Autor: andgum <andgum_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Feb 2005 - 11:41:06 MET

Dokładnie pod ISDN podłaczony jest komputer obsługujący jakieś urządzenia.
Jeśli dzwonię z komputera pracującego również przez modem ISDN wszystko jest
OK polączenie jest nawiazywane, mogę je obsługiwać poprzez stronę
internetową jaką wyświetla pod określonym adresem.
Jeśli zaś dzwonię z komputera ze zwykłym modemem tamten komputer nie odbiera
połączenia.
Czy istnieje sposób by tamten komputer zmusić do nawiazania połączenia?