Re: jakie sa ZIPy ?

Autor: Rycho <rycholek_at_wp.pl.tylkobezspamu>
Data: Sun 13 Feb 2005 - 10:59:46 MET

On Sat, 12 Feb 2005 20:46:50 +0100, metmez <wojtek.kotapski@neostrada.pl>
wrote:

> witam
> kupilem sobie naped ZIP 100.potrzebuje go wsadzic do AKAI mpc 2000 ale
> niestety w AKAI jest tylko mozliwosc polaczenia na zlacze fdd a ZIP na
> lacze
> hdd.
> i tu moje pytanie : czy sa ZIPy majace lacze fdd?
> albo czy istenieje jakas przejsciowka ktora zmienia lacze fdd-->hdd i
> odwrotnie?
> z gory wielkie dzieki
> pozdrawiam

Witaj,
przejściówki HDD-FD to nie znajdziesz !

Jeśli się nie mylę, w tym twoim urządzonku MIDI
z tyłu jest 50 pinowe złącze SCSI do podłączania
zewnętrznych urządzeń jak HDD/ZIP/CDROM;
więc ZIP z interfejsem SCSI byłby bardziej odpowiedni.
Wymień jeśli możesz ZIP'a z interfejsem ATA na
ZIP'a z interfejsem SCSI i no problem.

Pozdro..
   Rycho