Re: SLONA PRAWDA o NAPEDACH

Autor: Tomek <entropias_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Feb 2005 - 10:38:35 MET

> To żadna osobista wycieczka, ale uważam że firmy plombujące kompy to
> złodziejskie firmy, które otwierają sobie w ten sposób droge do zarabiania
> na kliencie na każdej dupereli.

Kolego zgadzam się z tobą w 100%. Szlag mnie trafia jasny jak firmy plombują
komputery. Kupuje sobie komputer i nic nie mogę zrobić np. dołożyć nową
nagrywarkę DVD bo musi to zrobić "fachowiec z firmy" i zaropbi na tym 50 zł
(albo więcej). Przecież to jest mój komputer, a po za tym na każdą część z
osobna jest gwarancja.